網頁

2013年1月5日星期六

社區組織協會唔遊行 遭文革式批鬥


香港有部分傳媒被別有用心的人利用作政治鬥爭工具已有一段時間,不斷打壓異己,對於任何有爭議性的議題,而又有利於政府的言論、行為,不論是否合理、中立,幾乎都被扣上是為了收受利益、五毛的行為,甚至會被起底和網絡攻擊,令不少人敢怒而不敢言,更多人因受他們影響而思想偏激,不知他們又收受了多少利益。


***************************************************
政情:SoCO唔遊行 遭文革式批鬥

質疑變節做建制派
SoCO過去一直都關注基層市民問題,劏房戶、露宿者、綜援戶等問題都係走在最前線,所以佢哋亦經常參加或自發遊行請願。之不過元旦日嘅倒梁大遊行,SoCO就冇參加到,點知咁就惹嚟麻煩,畀商業電台節目「左右大局」主持人質疑。主持人喺元旦遊行完結當晚就喺節目中打電話畀施麗珊,批評SoCO唔參加民陣遊行係因為何喜華做咗「梁粉」,仲擔任埋扶貧委員會成員,質疑佢哋已經變成建制派。

施麗珊就反駁話,SoCO每次遊行都要問街坊意見,睇吓值唔值得參加,並非每次都跟大隊咁人行我行。佢哋今次唔參加係因為民陣擺明「倒梁」,針對特首梁振英(CY)個人,但街坊就覺得CY上任以來推出咗唔少民生措施,大家都想睇吓佢做唔做到先。至於話何喜華係「梁粉」,施麗珊就直言,明明特首競選期間都有邀請其他候選人落區,只係CY肯出席,而何喜華喺上兩屆政府都係扶貧委員會成員。

雖然施麗珊已經清楚解釋,但主持人都係咬住唔放,話SoCO聲稱要實踐公義但又唔遊行,激到施麗珊發嬲:「係咪唔參加遊行就唔實踐公義,唔知香港點解變到咁。你哋簡直係政治迫害、白色恐怖、迫害街坊,好失望!」其實唔單止電台節目上綱上線,社交網站亦批評SoCO因為收咗捐款而唔去遊行,其實好多組織都收捐款維持社區服務o架啦,以上種種唔係文革式批鬥又係乜呢?

反駁《蘋果》失實報道
SoCO尋日亦發表聲明反駁前日《蘋果日報》有關「社協跪低,收巨款拒遊行」嘅報道失實,強調報道提及該會收取嘅捐款係全數用於扶貧項目,重申該會繼續扎根基層,堅守人權法治,致力為基層市民和弱勢社群發聲。
***************************************************

2 則留言:

  1. 其實現在好慘,你經常見到一些組織在籌款,但又無法知曉他們是否為政治組織籌款,就這樣我寧願唔捐錢,免得助大一些倒自己米的組織,我相信很多香港人也一樣

    回覆刪除
    回覆
    1. 我不覺得有那個政治組織值得捐款支持, 不謀利慈善團體也有部分掛羊頭賣狗肉, 不認識的也可能上當, 我會選擇捐款給那些國際知名的組織如紅十字會、無國界醫生、聯合國兒童基金會(UNICEF)、世界宣明會、奧比斯(ORBIS)、救世軍......等等。

      刪除